Wednesday, August 24, 2011

Proses Tempahan


1.0 Isi Borang Tempahan :
Borang tempahan perlu diisi, kami akan menghantar sebut harga kepada anda secepat mungkin.
Sekiranya anda berada di lembah klang, tempahan boleh dibuat dengan datang terus ke pejabat kami atau kami akan ke tempat anda untuk perbincangan & membuat ukuran.
2.0 Invoice :
Setelah sebut harga dipersetujui kami akan menghantar Invoice ke email anda (anda perlu menyimpan no invoice untuk semakan).

3.0 Deposit Pertama :
Deposit pertama perlu dijelaskan berdasarkan invoice, deposit pertama adalah sebanyak 50% daripada jumlah keseluruhan.

4.0 Proses Menjahit :
Kami hanya akan meneruskan proses menjahit setelah mendapat pengesahan pembayaran daripada anda. Tempoh proses menjahit mengambil masa diantara 2 hingga 3 minggu.

5.0 Baju Siap :
Setelah baju anda siap dijahit, kami akan menimbang berat baju tersebut untuk menentukan jumlah caj penghantaran. Kami akan menghubungi anda untuk memaklumkan kos penghantaran.

6.0 Penghantaran :
Bayaran akhir sebanyak 50% + kos penghantaran perlu dibuat untuk meneruskan proses penghantaran. Setelah bayaran akhir dibuat kami akan menghantar baju anda dengan menggunakan perkhidmatan penghantaran pos laju @ skynet. Proses penghantaran mengambil masa 1- 3 hari bekerja bergantung kepada destinasi & keadaan.

7.0 Pengambilan sendiri :
Anda juga boleh datang ke pejabat kami untuk pengambilan sendiri baju anda. Pengambilan sendiri tidak akan dikenakan kos penghantaran.

8.0 Tempahan awal :
Sila buat tempahan lebih awal supaya masalah kelewatan tidak berlaku.

Sila tel atau sms 0111 624 8870 - Mr Aiman / 018 244 3625 - Mr Hassan, untuk sebarang pertanyaan.

Blogger news

 

F1 Uniform. Copyright 2010 All Rights Reserved Creeper Creative